top of page

U.N. BEHIND October 7th TERRORIST ATTACKS New Intelligence Reveals

Not only did they sanction it, UN workers took part in the massacre of 1200 Jews and celebrated their murders.


It is clear now exactly what happened on October the 7th. The attack was planned and orchestrated by the United Nations, with funding from George Soros, and the entire thing was live-streamed by news agencies who were also embedded with HAMAS terrorists.


At least 12 UN employees are known to have been involved with Hamas’s Oct. 7 attack on Israel with around 10% of all of its Gaza staff having direct ties to the Islamist groups, according to intelligence reports seen by The Wall Street Journal.


Six United Nations Workers were part of the wave of Palestinian militants who killed 1,200 people in the deadliest assault on Jews since the Holocaust, according to the intelligence dossier. Two of the UN workers helped kidnap Israelis. Two others were tracked to sites where scores of Israeli civilians were murdered.


The UN coordinated logistics for the assault, including procuring weapons.

UN Watch Executive Director Hillel Neuer addressed U.S. Congress to ask it to take the lead in dissolving UNRWA. During his remarks, Mr. Neuer presented UN Watch’s new report, which details how UNRWA teachers in a 3,000-member UNRWA staff Telegram group cheered and celebrated Hamas’s October 7th massacre. He also exposes the lies of António Guterres who claimed that he didn't know about what his staff were doing..


GEORGE SOROS funded HAMAS

"donations have gone straight into the bloodstream of those who seek to exterminate Jews and push Israel into the sea" says watchdog.


Far-left billionaire George Soros has given organizations behind pro-Hamas groups over $15 million since 2016 via his Open Society Foundations, according to the postmillennial.com.


$13.7 million of the money was transferred to a left-wing activist organization called The Tides Center, according to the New York Post. The Tides Center sponsors many of the groups that have justified the Oct. 7 terrorist attack on Israel.


One such organization is the Adalah Justice Project, which posted on Instagram a picture from the attack where a bulldozer tore down a border fence with the caption, "Israeli colonizers believed they could indefinitely trap two million people in an open-air prison." It added, "No cage goes unchallenged.” The organization has since begun to call for a "cease fire" and performed a sit-in at the office of Rep. Ro Khanna (D-CA).


The report notes that the Tides organization also gave $30,000 to Desis Rising Up and Moving, a co-sponsor of a protest in Bryant Park in New York City that resulted in the arrest of 139 people.


Other Soros-funded, pro-Palestinian groups include Jewish Voice for Peace and If Not Now, which took in $650,000 and $400,000, respectively. The Arab American Association of New York, which helped with a protest in Bay Ridge Brooklyn called "Flood Brooklyn for Palestine," saw protesters get violent with police and chant the Hamas slogan, "From the river to the sea, Palestine will be free!"

In a letter sent to George and Alex Soros, obtained by The Daily Wire, MRC watchdog group Vice President Dan Schneider said, "As the leaders of one of the largest philanthropic organizations in the world, we are sure you are aware of President Joe Biden’s statement condemning the recent terror attacks against Israel and its people."


Schneider pointed out that Biden told Jewish leaders that "Silence is complicity" in the speech, and remarked to the Soros duo that "In light of all of this, your silence is deafening."


After he listed off several organizations that Soros's money goes to, he said, "Given that your donations have gone straight into the bloodstream of those who seek to exterminate Jews and push Israel into the sea, it is clear that you have an even greater duty to purge yourselves of your transgressions." Schneider called on them to "disclose each of your pro-Hamas grantees, publicly disavow every one of them, terminate all your funding to them, claw back previously-transferred donations, and end your war on Israel and the Jewish people worldwide."


AP & Reuters Journalists Were Embedded in HAMAS During Oct 7th Attacks

On October 7, Hamas terrorists were not the only ones who documented the war crimes they were committing as they slaughtered over 1400 Jews, many of them women and children, during their deadly rampage across southern Israel. Together with the terrorist's live streaming their atrocities, the shooting, burning, and beheading of Jews was also captured by Gaza-based photojournalists working for the Associated Press and Reuters news agencies according to honestreporting.com.


The discovery of western media employees within HAMAS raises serious questions about exactly just what the roles and motivations were of the two biggest news agencies in the world. It inevitably raises fundamental questions about the media's role in the 7th October attacks, not least of which is the bias clearly being shown by what are supposed to be impartial and authoritative news organisations.


The media watchdog says: "What were they doing there so early on what would ordinarily have been a quiet Saturday morning? Was it coordinated with Hamas? Did the respectable wire services, which published their photos, approve of their presence inside enemy territory, together with the terrorist infiltrators? Did the photojournalists who freelance for other media, like CNN and The New York Times, notify these outlets? Judging from the pictures of lynching, kidnapping and storming of an Israeli kibbutz, it seems like the border has been breached not only physically, but also journalistically."


"Four names appear on AP’s photo credits from the Israel-Gaza border area on October 7: Hassan Eslaiah, Yousef Masoud, Ali Mahmud, and Hatem Ali. Eslaiah, a freelancer who also works for CNN, crossed into Israel, took photos of a burning Israeli tank, and then captured infiltrators entering Kibbutz Kfar Azza."


AP remove the names of Journalists from their database.

The report goes on to say: "Interestingly, the names of the photographers, which appear on other sources, have been removed from some of the photos on AP’s database. Perhaps someone at the agency realized it posed serious questions regarding their journalistic ethics."


Reuters: Lynching as “Image of the Day”

Reuters has published pictures from two photojournalists who also happened to be at the border just in time for Hamas’ infiltration: Mohammed Fayq Abu Mostafa and Yasser Qudih.

They both took pictures of a burning Israeli tank on the Israeli side of the border, but Abu Mustafa went further: He took photos of a lynch mob brutalizing the body of an Israeli soldier who was dragged out of the tank.


Reuters was kind enough to add a graphic warning to the photo caption, but it didn’t prevent editors from shamelessly labeling it as one of the “Images of the Day” on their editorial database.


'They conclude: Let’s be clear: News agencies may claim that these people were just doing their job. Documenting war crimes, unfortunately, may be part of it. But it’s not that simple.


It is now obvious that Hamas had planned its October 7 attack on Israel for a very long time: its scale, its brutal aims and its massive documentation have been prepared for months, if not years. Everything was taken into account — the deployments, the timing, as well as the use of bodycams and mobile phone videos for sharing the atrocities.'


Is it conceivable to assume that “journalists” just happened to appear early in the morning at the border without prior coordination with the terrorists? Or were they part of the plan?

Even if they didn’t know the exact details of what was going to happen, once it unfolded did they not realize they were breaching a border? And if so, did they notify the news agencies? Some sort of communication was undoubtedly necessary — before, after or during the attack — in order to get the photos published.


Reuters issue denial

Reuters have issued a statement denying any previous knowledge of the HAMAS attacks. But offer no explanation of how their employees just happened to be in the vicinity of the border when the attacks took place. How convenient. They were happy to pay handsomely for the photographs too, selling them on to CNN, the New York Times and dozens of other outlets at considerable fees.

The revelation that news agencies had their people embedded in HAMAS on the day of the 'surprise' attack comes after the BBC were caught broadcasting HAMAS propaganda as fact.

60 views0 comments

Comments


bottom of page